蔡「孱」愛邪牌 – Nex-5 plus Zeiss Makro-Planar T* 2/100

“不如我地一齊啦。”

“唔制。”

“點解?我有咩唔好?!”

“就係你太好啦,我呢d點襯得起你,玩一陣你就會嫌棄我架啦。”

“第時d野大家都唔知,而家我地開心咪得囉。”

“但係…”

“你講,你捨得我咩?

“….”

“咪係囉,我知你好中意我架,唔好呃自己啦。”

“但,你咁大隻,我驚你會整痛我~~”

“放心,我應承你會溫柔d對你,我點捨得整親你?”

“蔡孱…”

“唔好理世俗既眼光,唔好諗可唔可以天長地久,我地黎啦。”

“蔡孱~~”

“仲有一樣,我要o係上面。”

IMG_5177

IMG_5167

Nex-5 的轉接環測試,找來了這支不得了的傢伙 – Zeiss Makro-Planar T* 2/100!

這支堪稱是其中一支地上最強的定焦鏡,最大光圈下成像仍銳得割喉,絕對是令攝影師無得抵賴的終極神兵利器;其尊貴身份若配上D3S這等頂級機體,更是相得益彰。

但它今次卻配上Nex-5…

是貴公子落難遇上窮家女?還是頂級高手以大欺小挑戰菜鳥?

故勿論如何,菜頭一出,Nex的真正實力 (還有我的爛透攝技),當可原形畢露。

Zeiss鏡造功一流,自不待言,但配上Nex重量實在嚴重失衡;生怕轉接環有甚麼閃失,菜頭墮地便完了。這等重鏡若配大機身,整得平衡會好得多,操控亦會容易一點。

強忍手震眼花的撐了兩小時,操得連接環也好像搖搖欲墜,簡直有點自討苦吃。以下爛相,千錯萬錯,都是我錯,菜頭和Nex-5是無辜的。

(下列相片以 RAW檔拍攝,由Bibble 5 輸出TIFF檔,並在Aperture 3中經過+0.3 Definition及Auto Contrast處理)

_DSC1935

_DSC1938

_DSC1948

_DSC1956

_DSC1998

_DSC2015

_DSC2031

_DSC2032

_DSC2034

_DSC2037

_DSC2042

_DSC2045

要用菜頭,還是配DSLR吧; 小邪牌還是忘記與蔡”孱”的一夜情緣好了。

(p.s. 感謝好友Jacky借出毒菜 ^_^)

3 comments
  1. Jacky said:

    hoho, welcome la~
    開頭以為睇緊什麼小說 😛

    不過要單手負責托住支鏡再加MF, 真係難為了占占這個測試~ 不過係小邪身上的成像仍然是這麼結實, 好野!

    • 和你的相比較簡直是霄壤之別啦。

      ZF100比Nex重太多了,前後嚴重失衡,又擔心接環會否撐不住。而且Nex手動對焦時沒有合焦顯示,就算有7x/14x 放大,要手持兼在安全快門內手動對焦,簡直自討苦吃;整個測試我自己很不滿意。

      Nex要玩菜,我想還是找支Contax Planar好了。

  2. 天佑 said:

    嘩,講到好似情色小說那樣,這蔡頭對NEX來說實在太大,我不但擔心接環,還擔心NEX的mount能否支持得住,會否爆mount收場。 XD

Leave a Reply

