當鐵球遇上Nu Gundam – 2nd Round

欲罷不能,和Jacky兄再來一趟夜拍。

但奮戰一晚,才得以下六張可以見人,下次也許要轉戰九龍區了。

DSC_3702_3_4

DSC_3714_5_6

DSC_3723_4_5

DSC_3717_8_9

(這幅我最喜歡,為了除去的士的”鬼影”,花了好一陣子)

DSC_3735_6_7

(左右兩邊白平衡有所不同,強化冷暖對比)

DSC_3741_2_3

(p.s. 一直想買新的DC仔,Canon 的S90可用雙轉環快速設定,無需在選單中糾纏不清;另一邊廂同廠SD980則有24mm超廣角,叫我如何抉擇?)

2 comments
  1. Jacky said:

    占叔這輯無輪前制(拍攝)和後制也同樣出色, 感覺比之前升左好多”呢” 呢 😛

    最近我一直隨身的小DC忽然CCD入了粒大塵, 真是TMD, 所以也有意入番部細機仔, 我認為細機仔用wide既機會會比較多, 所以應該有咁wide得咁wide好

    興些同時, 我另一樣會care既係ISO表現, 這方面我想要等S90出左先可決定, 不過另一邊廂P記既女友一號真的很吸引, 低ISO時畫質真的不會和大機有太多分別, 高ISO時800也稱堪用, 完全附合我既expectation(除左價錢:P)

  2. 女友一號太貴啦~~~ >_<"

    我完全接受不到一台無mirror既偽DSLR,價錢竟然高過兩部D3000!!

Leave a Reply

